Retur- og refusionspolitik
LÆS VORES RETUR- OG REFUSIONSPOLITIK GRUNDIGT:
ÆNDRINGER I ORDREN:
Hvis du ønsker at foretage ændringer i en eksisterende ordre, skal du sende os en e-mail på [email protected]. Du har mulighed for at annullere din ordre uden omkostninger inden for 24 timer efter ordrebekræftelsen. Efter denne periode henvises til de følgende afsnit for instruktioner om, hvordan du returnerer en ordre.
RETUR:
I henhold til vores returpolitik har du 30 dage fra leveringsdatoen til at starte en returforespørgsel.
For at din returnering kan accepteres, skal produktet være i samme stand som ved modtagelsen, det må ikke være brugt eller slidt, alle mærker skal være intakte, og det skal være i den originale emballage. Derudover kræves der en kvittering eller anden købsdokumentation.
For at starte returprocessen skal du kontakte os via e-mail på [email protected]. Efter godkendelse modtager du detaljerede instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende produktet tilbage til os. Bemærk, at uanmeldte returneringer ikke behandles.
Hvis du har spørgsmål om returnering af produkter, kan du sende os en e-mail på [email protected].
HVORDAN RETURNERER JEG PRODUKTER?
Send en e-mail til [email protected] med din returforespørgsel, ordrenummer og årsagen til returneringen.
Mulige årsager til returnering:
Hvis du har modtaget et forkert eller defekt produkt, dækker vi returfragten. I andre tilfælde er returfragten på kundens regning.
Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returlabel og instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende pakken.
Følg de modtagne instruktioner, og send din ordre til følgende adresse:
ALEH HALUBOVICH 54-062, Polen, Wroclaw, Lubomierska street 10/2.
Vi forventer at behandle din refusion inden for 1-2 arbejdsdage efter modtagelsen af din returnering. Når vores lager har kontrolleret den returnerede ordre, sender vi dig en e-mail for at bekræfte, at vi har modtaget det returnerede produkt. Vi informerer dig også om, hvorvidt din refusion er blevet godkendt eller afvist.
Hvis din refusion godkendes, behandles den, og beløbet krediteres automatisk til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for 7-14 arbejdsdage, afhængigt af din banks behandlingstid.
ER DER ET LAGERGEBYR?
Ingen lagergebyrer.
PRODUKTETS STAND FOR RETURNERING:
Nyt.
FORSINKET ELLER MANGLENDE REFUSION (HVIS NØDVENDIGT):
Hvis du ikke har modtaget din refusion, skal du tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter din kreditkortselskab, da der kan være en forsinkelse i behandlingen af refusionen.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte behandlingstid for refusioner.
Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, skal du kontakte os på [email protected].
BESKADIGET PRODUKT (HVIS NØDVENDIGT):
Vi beklager, hvis du har modtaget et beskadiget produkt.
Hvis du mener, at du har modtaget et defekt eller beskadiget produkt, skal du kontakte os senest 5 arbejdsdage efter modtagelsen af pakken. Vedhæft et billede, hvor skaderne eller fejlene tydeligt fremgår. Giv en kort beskrivelse af skaderne, og send beskrivelsen og billederne til [email protected]. Vi behandler sagen og sender enten en erstatning eller refunderer produktets pris (inklusive returfragtomkostninger). Opbevar alt emballagemateriale og beskadigede varer, indtil kravet er behandlet.
Bemærk, at alle produkter kontrolleres ved returnering, og brugte produkter kan muligvis ikke kvalificere sig til refusion, medmindre der er tale om en produktionsfejl.
MANGLENDE ORDRER:
Vi vil gerne bemærke, at det er ekstremt sjældent, at ordrer forsvinder med vores virksomhed.
En ordre, der er forsinket med 60 arbejdsdage, betragtes som tabt. Sådanne “tabte ordrer” refunderes fuldt ud.
AFVISTE FORSENDELSER:
Bemærk, at pakker, der nægtes modtaget, eller som ikke er blevet leveret på grund af kundens uagtsomhed (såsom en forkert eller ufuldstændig adresse eller manglende afhentning af pakken), ikke er berettiget til refusion.
FEJL I PRODUKTER (HVIS NØDVENDIGT):
Vi ønsker at løse eventuelle problemer med fejl i produkter med det samme.
Hvis et af de produkter, du har modtaget, ikke er det, du har bestilt, skal du returnere det til os, og vi refunderer dig (inklusive returfragtomkostninger), hvis det er fejlagtigt.
KUNDESERVICE:
Telefon: +4532330251
E-mail: [email protected]
RETURADRESSE:
Adresse: ALEH HALUBOVICH 54-062, Polen, Wroclaw, Lubomierska street 10/2.